Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Компютерних технологій автоматики та метрології
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Програмного забезпечення

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Звіт
Предмет:
Вступ до програмної інженерії
Група:
ПІ-12
Варіант:
5

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки України Національний університет “Львівська Політехніка” Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій Кафедра програмного забезпечення Звіт про виконання лабораторної роботи №5 з дисципліни “Вступ до програмної інженерії ” Підготував: студент групи ПІ-12 Прийняла: доцент кафедри ПЗ Левус Є. В. Львів – 2009 Тема. UML-діаграми як засіб документування програмних продуктів. Мета. Вивчити правила побудови UML-діаграм. Теоретичні відомості Завдання: Операції над об’єктами: модифікатор, селектор, ітератор, конструктор, деструктор. Операції над об’єктами: Конструктор – оперція, яка створює або ініціалізує об’єкт даного класу. Деструктор – операція, яка звільняє стан об’єкта або видаляє сам об’єкт. Модифікатор – операція, яка змінює стан об’єкта. Селектор – операція, яка надає доступ до стану об’єкта але не дає змогу змінити його. Ітератор – операція, яка дає можливість проходитись по частинам деякого об’єкта. Приклад: class A { private: /* Вказівник, який буде вказувати на початок масиву */ int* arr_; /* Довжина масиву */ unsigned int length_; /* Додаткові дані */ int data_; public: /* Конструктор без параметрів просто створює масив нульової довжини і ініціалізує змінні */ A() { arr_ = new int[0]; length_ = 0; data_ = 0; } /* Конструктор з параметром створює масив заданої довжини */ A(int length) { arr_ = new int[length]; length_ = length; data_ = 0; } /* У деструкторі звільняється виділена пам'ять */ ~A() { delete[] arr_; } /* Селектор, який повертає поточний стан об'єкту, у даному випадку - довжину масиву */ unsigned int getLength() { return length_; } // Довжина масиву залишається постійною, // тому відсутній модифікатор для неї /* Даний селектор повертає додаткові дані */ int getData() { return data_; } /* Модифікатор дає змогу змінити додаткові дані */ void setData(int data) { data_ = data; } /* Ітератор надає можливість послідовно отримувати кожний елемент масиву, який був інкапсульований у класі */ int getAt(int pos) { return arr_[pos]; } /* Інший ітератор надає можливість послідовно змінювати кожний елемент масиву, який був інкапсульований у класі */ void setAt(int pos, int value) { arr_[pos] = value; } }; #include <iostream> using namespace std; int main() { A a(5); // Використання конструктора a.setData(1); // Використання модифікатора for(unsigned int i = 0; i < a.getLength(); ++i) { int value; cin >> value; a.setAt(i, value); // Використання ітератора } cout << a.getData() << endl; // Використання селектора for(unsigned int i = 0; i < a.getLength(); ++i) cout << a.getAt(i) << endl; // Використання ітератора return 0; // Автоматичний виклик деструктора } Постановка завдання № 4. Літаючі засоби: пасажирський літак, спортивний літак, планер, винищувач, бомбардувальник. Частина 1. На діаграмі класів відобразити ієрархію класів. В коментарі вказати критерій поділу на рівні. Між класами вказати відношення узагальнення. Частина 2. Ввести у словник предметної області сутності, які є у відношенні «залежність», «асоціація», «агрегація», «композиція». Зобразити ці відношення з коментарями на схемі. Вказати імена, кратність зв’язків. Результат виконання завдання Діаграма класів:  EMBED Visio.Drawing.11  Діаграма класів з додатковими сутностями:  EMBED Visio.Drawing.11  Словник предметної області (Літаючі засоби): Армія (Army) – група військових і транспортних одиниць. Бомбардувальник (Bomber) – повільний військовий літак з потужною зброєю. Винищувач (Interceptor) – швидкий маневрений військовий літак з слабкою зброєю. Використовується для підтримки бомбардувальників. Двигун (Engine) – частина літака, яка відповідає за його переміщення. Зброя (Weapon) – сутність, яка виражає потужність військової одиниці. Літаючий засіб (Aircraft) – абстрактна сутність, яка виражає будь-який п...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини